Sista dagen

Klockan är nu 7 på morgonen och jag kan inte somna om. Om ca 3 timmar lämnar vi huset för att åka till flygplatsen. Väskorna är packade och klara, och väger typ exakt så mycket de får väga, så hoppas jag klarar mig utan övervikt!
Idag lämnar jag Frankrike efter 6 månader i sträck här borta. Känslorna är blandade, jag är sjukt ledsen att lämna allt och känner mig rätt så tom just nu. Samtidigt är jag oerhört glad och längtar så efter att få komma hem och träffa vänner och familj.

Mitt au pair år är över. Allt tar slut idag. Jag fattar det knappt själv än, men det kommer väl. Jag är otroligt glad att jag åkte, men känner att jag är färdig nu, jag känner att jag vill gå vidare med mitt liv.

En sak vet jag säkert, jag kommer aldrig någonsin glömma detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback