Farvälen tar sin början

Och så har det börjat. Att säga hejdå. Med 9 dagar kvar i Frankrike och vänner som åker hem på alla håll och kanter har jag nu börjat ta farväl. Erica åkte hem igår morse, hejdå. Amy åker hem i veckan, igår sa vi hejdå. 
Igår var jag i Annecy med Gemma under dagen innan jag och Jessie + pojkvän hade avskedsmiddag med Amy. Vi gick ut allihopa på kvällen och jag fick sova hos Gemma. 
Idag åkte vi till slottet och lämnade mina skidor och tog sedan en promenad i Annecy och jag insåg att det var sista gången jag skulle var där. Kanske för alltid. 
 
Jag och Gemma totalvägrade att säga hejdå till varandra och bestämde att vi ska ses nästa helg en sista gång innan jag åker. Skjuter upp det jobbiga helt enkelt. Inte för att det kommer bli lättare direkt, men man kan ju alltid hoppas!
 
Självklart så längtar jag hem, men just nu känner jag att jag verkligen vill stanna. Jag vill inte lämna allt och alla som här nere har kommit att betyda så pass mycket för mig. Sista veckan lär bli en av de jobbigaste.
En av de vackraste platser vår planet har att erbjuda. Annecy.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback