Som en förälder nästan!

Igår valde jag att följa med på Ninas skolutflykt till museum då de behövde vuxna som kunde hjälpa till att hålla koll på flocken av ungar. Alla vi vuxna möttes upp vid skolan och en av de första kommentarer jag får är "WOW, you look really good for being a mum" eh. Ja juste, alla andra var föräldrar. Förklarade snabbt att jag bara var tjugo år och INGEN mamma.

Vidare, utflykten tog plats på ett förhistoriskt museum där jag faktiskt fattade ALLT som guiden sa på franska. Blev imponerad av mig själv!
Sen fick vi testa att rita grottmålningar och vara arkeologer. Jag gjorde världens coolaste grottmålning, ett lejon!



På eftermiddagen var det orientering, vilket jag inte visste så hade på mig ballerinaskor, inte optimalt skoval för att springa efter min grupp av 6 ungar i skogen och över vägar.Menmen, det var rätt kul ändå! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback