Tatueringshelg

Så i helgen tatuerade jag mig, tror att typ ingen har missat det, hoppas jag. I alla fall. Jag var sjukt nervös inför själva tatueringen, men tatueraren var grym och allt gick snabbt, nästan smärtfritt och med grymt resultat! 
 
Efter tatueringen åkte jag och Jessie (som också tatuerade sig) hem till henne, vi bakade macarons och gjorde Pina Colada tillsammans med Olivia som slöt upp under kvällen! Hälsosam kost med pizza blev det också, innan vi satte oss och tittade på film allihop. Sjukt mysig kväll, kommer verkligen sakna tjejerna när jag åker hem (om 3 veckor det är helt sjukt!) 
 
 
Sov över hos Jessie för att slippa köra hem mitt i natten och fick även skidorna som min förra familj köpte mig (mot ett pris såklart) dock vägrade dom låta mig komma och hämta skidorna själv utan Olivia fick ta med sig till Jessies hus, lite skumt. Ångrar INTE att jag bytte familj! 
 
I övrigt är jag världens nojigaste person med min tatuering och vill att den ska bevaras och läka så bra så möjligt, tvätt och kräm och försiktighet och övertäckning så fort jag är utomhus är det som gäller. 
Här är mitt lilla ta-hand-om-tatuering-kit:
Tvål, kräm, bandage + tejp samt 2 handdukar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback