Det börjar dra ihop sig- 9 dagar kvar

Med bara lite mer än en vecka kvar i Sverige känner jag mig faktiskt förvånandsvärt lugn. För en månad sen trodde jag att jag skulle ha panik vid det här laget, men det var ju fel. 
 
Fantastiskt nog är nästan all packning klar. Regnkläder och springskor är i stort sett det enda jag har kvar att lägga ner i den stora väskan. Lite fler saker i handbagaget men jag känner nästan att jag skulle kunna åka imorgon. 
Mitt liv är nästan helt nerpackat i en stor resväska, en bag och en datorväska, det är ganska sjukt.
 
 
För att vara ärlig tycker jag det är lite jobbigt att det är mer än en vecka kvar, att gå runt med alla tankar och alla spänning inför flytten börjar bli ganska påfrestande, jag vill bara bli av med det, komma iväg nu! Samtidigt är det skönt att ha den tiden, så jag hinner säga hejdå till alla jag vill säga hejdå till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback