Shit is getting real- 17 dagar kvar

Som sagt, shit is getting real. Och nu böjar det faktiskt kännas som att jag ska iväg, på riktigt. Under veckan har jag lite smått börjat packa ihop mitt liv och även ägnat EXTREMT mycket tid till administrativa saker och annat som behövs göras innan jag flyttar ifrån Sverige. 
 
Vad har jag då gjort såhär långt? Jo, bland annat dehär:
 
Kört iväg en hel massa skit från utrensningen av mitt rum!
 
Rensat ut 3 feta och överfyllda påsar med kläder ur garderoben!
 
Skrivit packlista-nej den är inte klar..än.
 
JAG HAR ÄVEN BÖRJAT PACKA! DET ÄR GALET JAG HAR FAKTISKT BÖRJAT PACKA NER KLÄDER I EN FET VÄSKA. Frågan är bara....hur ska allt få plats?
 
Jag springer runt med ständig stress och nervositet och undrar hur jag ska hinna med allt, och framför allt om jag kommer komma ihåg alla viktiga papper och annat som jag verkligen MÅSTE ha med mig.
 
Självklart har jag, för att organisera mitt liv och reda ut allt detta som jag springer omkring och är stressad över, använt mig av post-it lappar. 
På dessa lappar finns ALLT. Saker jag ska kolla upp. Personer/företag jag måste mejla eller ringa. Saker jag INTE FÅR glömma. Saker jag måste göra. Viktiga datum. Information till min familj och mina vänner (dom överkladdade lapparna, jag är bäst på att redigera foton jag vet). 
Dessa lappar styr alltså mitt liv nu. Som tur är har jag lyckats stryka många punkter på dom, tack och lov. Men det finns mycket kvar och jag stressar igenom allting som om jag skulle åka imorn! Nu börjar det bli lite hysteriskt...
 
 
 
Tur att det är över 2 veckor kvar
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback