Med jul pågång!

Den här helgen har jag jobbat, dvs varit ensam med barnen. Vi har haft det grymt ändå! I lördags åkte vi tillsammans med Sarah och hennes två barn till Jultomtens hus nämligen! Det var rätt grymt. Jag och Sarah var nog mer engagerade och uppspelta än barnen. På kvällen bakade vi sedan lussebullar, jag var ju tvungen! 
Tomtens släde, såklart!
 
Den sjuka renen som ätit för mycket nutella :(
 
Tomtens skrivbord
 
Alla leksaker!
 
Nöjd tjej vid tomtens bord. Notera den extra platsen för magen i bordet!
Tomtens bok där man själv fick fylla i sitt namn och en lite hälsning till tomten. Jag skrev, hehhe, på svenska.
OCH SJÄLVKLART! Ett möte med självaste tomten blev det också!
 
 
Sen i söndags när föräldrarna var hemma igen mötte jag upp Reillie (USA) och Holly (USA) för att köra 1,5 timmar upp till Schweiz och Montreux, en otroligt vacker stad. Där gick vi omkring på den supermysiga julmarknaden i några timmar, utan att köpa annat än mat dock. Jamän, lite fler bilder- varsegoda! 
Jag och Holly (USA) trotsar våra rädslor och tar oss längst ut på en pir!
Reillie (USA), Holly (USA) och så jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback