4 veckors tid, eller närmare bestämt en månad

Fyra veckors tid har gått sjukt snabbt. Jag är i Frankrike, och har bott här i 4 veckor, jag har inte riktigt fattat det än om jag ska vara ärlig.    Hur känns det då efter en månad?  Det känns bra. Det är jobbigare än jag trodde att det skulle vara (kanske pga andra faktorer jag inte räknat med som påverkar) men också lättare än jag trodde på många plan. Mitt största problem just nu är tröttheten, vilket kanske beror på att jag precis har varit sjuk och håller på att återhämta mig. Även en gnutta hemlängtan har lyckats smyga sig in, men inget större, än. Tack och lov för det.
Det tar tid att vänja sig vid allt nytt, men med tiden kommer det
Bjuder på lite bilder från månaden som jag varit här! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback