Mitt rum, min håla, min fristad

 Efter lite mer än 3 veckor börjar jag känna mig hemma i mitt rum. Idag åkte jag tillsammans med Sarah (USA) på andra sidan gatan ner till Annecy för att göra lite nödvändiga inköp. Jag köpte kludd (vad heter det egentligen?) för att kunna sätta upp alla bilder jag hade med mig hit på väggen, och även en mapp för alla mina viktiga papper. Börjar bli ganska bekväm och nöjd med min "inredning" av rummet, min lilla personliga prägel, det kommer antagligen bli mer saker i rummet under året, men just nu så känns det bra. 
Mitt rum är det enda stället där jag kan vara helt ostörd. Är dörren stängd så vill jag inte bli störd, om barnen eller föräldrarna vill något så knackar de (för det mesta.. det händer att en unge springer in ändå). I mitt rum kan jag göra precis vad jag vill (inklusive äta chips i sängen-dålig idé) och även slappna av helt. Jag är nöjd med mitt rum men skulle gärna sätta lite mer saker i det, problemet är bara just det att jag inte har så mycket saker att fylla rummet med här. 
 
Mitt rum ser olika ut på dagen och på natten/kvällen. Pga min megacoola säng!
Dagtid/Nattetid 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback