Äckligt oproduktiv

Senaste veckan har jag verkligen varit oproduktiv. För att säga det rätt ut, jag har inte gjort ett skit. Eller ja, det är väl en au pairs vardag lite, att ha sjukt mycket tid och inte riktigt veta vad man ska göra av den. Men den senaste veckan har varit verkligen bedrövlig. Jag är så himla trött hela tiden och har ingen energi, fast jag sover, äter och tränar, är det inte det man ska göra för att få energi (nej jag har inte slutat dricka kaffe!)?? Antar att det kanske är biverkningarna av ett jobbigt slut på februari och en jobbig början på mars med allt kaos och knas som det har inneburit. 
 
Mina dagar går ut mer eller mindre på att ligga antingen i sängen eller i soffan och läsa/slösurfa/titta på serier/titta på film. På kvällen tar jag mig iväg för att träna. Känner mig lite uppgiven helt ärligt, omotiverad och lat och inte på humör att göra något alls. Antar att det är sånt som händer och som förhoppningsvis går över. Ska försöka göra lite mer nästa vecka under dagarna, för såhär kan vi inte ha det. Kanske att jag känner mig lite uppiggad och taggad efter en helg i Montpellier. Roadtrip ner imorn står på agendan. Ser fram emot att göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback