En liten update

När ens föräldrar uppmanar en att blogga är det dags igen. Egentligen har jag inte sådär supermycket att blogga om, eller ja, vet inte riktigt vad som ni som läser tycker är intressant, för just nu händer det inte så mycket intressant. Om nån har förslag på vad jag ska skriva om får ni gärna dela med er! :D
Men jag ska väl få ihop något inlägg ändå nu sådär på morgonkvisten!
 
Över en vecka sen jag bloggade sist, vad har hänt?
  • Jag har bokat tid för tatuering (14 juni)
  • Jag har bokat resa hem (8 juli)
  • Jag har ansökt till universitet 
  • Jag har suttit ett antal timmar (många) och sökt jobb
  • Jag har läst
  • Jag har tränat
Sådär! Så pass intressant var min vardag. Eller ja, jag firade ju påsk med mina sysslingar på slottet också, vilket var härligt. Fick inget påskägg, katastrof (och tydligen fick min kusin som bor i MITT rum hemma i Sverige MITT påskägg i år. Orättvist) men fick en telefon i choklad, den var god den med. Tänkte lägga upp lite bilder på slottet, bara för att visa att det är ett slott. Och ett stort och coolt slott dessutom.
 
 
 
Planering och budget för resten av tiden här är klar, är upptagen så gott som varje helg fram tills att jag åker hem, känns sjukt. Paris, Zurich, Italien och tatuering samt försöka träffa vänner är det som kommer hända. Det är 11 veckor kvar nu, 76 dagar. Känslorna för att åka hem är extremt blandade och jag skulle kunna skriva en hel bok om dom. men jag tror att jag skippar det. 
 
 
Ska väl försöka bli lite bättre på att blogga nu, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback