Ett bästisbesök

Dåligt med blogginlägg? Varför undrar ni? Jo, här har ni svaret: 
 
Från och med torsdag kväll har jag mer eller mindre suttit ihop med denna filur. Finbesök av bästa vännen hemifrån, och välbehövligt också. Att bara kunna få flumma av sig och vara lite extra konstig är en sällsynt vara här nere, och att få prata av sig också. Att hänga med någon utan att anstränga sig ett dugg, utan krav, att bara få vara, det är något jag saknar här med mina nya vänner som fortfarande är för nya för att den relationen ska vara möjlig. För mig har helgen varit helt obetalbar och jag har njutit av i stort sett varje sekund. 
Vad har vi gjort? Vi har umgåtts, ätit croissanter, druckit kaffe, pratat, skrattat, promenerat, kollat på film, haft raclette-vin-ben 'n' jerry's-chips-och-mys kväll, varit i Annecy, ätit på restaurang, sovit i samma säng, lekt med mina ungar, kört bil, sjungit med för full hals i sånger, sett Sverige förlora guldet till Kanada i hockeyfinalen, njutit av vädret och självklart, kramats. 
 För att sammanfatta: Typ världens bästa helg med världens bästa vän. En sån där sak som man behöver ibland, även om det är mer än superjobbigt att säga hejdå, ännu en gång.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback