Mer skidor

I söndags var jag och åkte skidor igen. Denna gång med Gemma (england) då alla andra som skulle följt med var upptagna. Vi tog oss till ett litet skidställe bara 20 min från Annecy, eller vi tog bussen så det tog längre tid än 20 minuter. Det var rätt nice, även om det inte var världens bästa väder men som tur är regnade det inte i alla fall! 
Gemma, som åkte slalom för första gången förra veckan blev under dagen min lärling. Hon gjorde rätt bra ifrån sig! Eller så var det kanske min expertis som gjorde att hon bara blev sjukt bra! 
 Självklart var kameran med! Kan inte sluta att förundras och uppslukas av ur underbart vackert det är här. Bilderna gör inte riktigt verkligheten rättvisa dock.
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback