Spontan dagsutflykt

I fredags kväll fick jag en fråga om jag vill med "någonstans" klockan 8 nästa morgon. Visst, självklart, varför inte, jag har ändå inga planer! Så igår klockan 8 begav vi oss, jag, Vojta och två andra au pairer som jag aldrig träffat förut (men de var snälla så det var lugnt!) i en bil upp mer mot norr. Vi tog oss till staden Besancon, en stad känd bland annat för sin innerstad, som är en GIGANTISK gammal stad, alla byggnader ser ut att vara sjukt gamla! I denna stad spenderades alltså dagen, i sol också och 32 grader (jag dog värmedöden) vilket inte var särskilt härligt sen när vi skulle åka bil hem på kvällen. 
 Dagen spenderades alltså i denna härliga stad med obligatorisk öl och massa foton!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback