20 år och vuxen på riktigt

Jag har alltid föreställt mig att när jag fyller 20 ska jag ha en fet fest, fira som aldrig förr. Bjuda alla mina vänner och bara ha en stor grym fest och vara så bakis att det håller i flera dagar. Så blev det inte. Min första tårta kom på kvällen innan min födelsedag, Olivia hade bakat. Jag fick även en del presenter från min värdfamilj och den andra familjen vi var på skidsemestern med (inser att detta inlägg är en vecka sent men jag har inte haft tid eller ork förrän nu). På kvällen, dvs natten till min födelsedag gick jag och Olivia ut på en klubb vid skiresorten. Jag har aldrig fått så mycket alkohol för så lite pengar, alla bjöd (alla killar) och jag blev en aning berusad för att uttrycka det milt. 
Lördagen- min födelsedag började med att ingen sa Grattis, lite besviken måste jag säga. Men sedan verkade familjen komma på sig och sa grattis ändå. Jag åkte hem med Olivia och hennes värdfamilj. Eftermiddagen spenderades med Jessie i Annecy och en flaska skumpa vid sjön i solen endast iförd tshirt- inte helt tokigt! 
 
På kvällen åt jag middag tillsammans med Jessie och Olivia på en resturang innan vi mötte upp Mikaela, Janne och Lara på en bar för att sedan gå till vårat standard festställe i Annecy. Jag blev bjuden på dricka av ALLA. 
Så spenderades alltså mitt 20 års firande, med att supa två kvällar i rad och få lite presenter. 
 
I onsdags kom mamma hit och hade med sig lite paket och framför allt kakor, bullar och tårta. Här kommer lite bilder på mina två tårtor och mina presenter
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback