Lite snabbt

Inte mycket har hänt nu senaste dagarna, den mest intressanta händelsen är nog min lilla Hungergames upplevelse. Var ute i skogen och sprang, kom in på en liten stig, stigen tog slut mitt i hemmet för världens alla myggor och det slutar med att jag kutar genom skogen och river upp anklar och vader på diverse växter och kvistar för att undkomma myggen.

Förutom det flyter allt på. Längtar galet mycket till jag åker hem, det känns så snart men ändå så långt bort. Jag vet att tiden kommer flyga iväg så snart jag ser tillbaka på den, jag menar, var tog hela Maj månad vägen?!

I helgen ska jag antagligen på en liten festival inne i Geneve, kanske ut, och kanske grilla om det är fint väder. Nästa vecka drar jag på roadtrip till Italien.
FULLT ÖS PÅ HELGERNA SKA DET VARA. Och gärna i veckorna också men så blir det oftast inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback