Redan helg?

Oj. Veckan bara försvann, helt. Plötsligt är det fredag igen och dags att vara ledig, för det är ju ju inte hela dagarna..eller? 
I onsdags åt jag middag med Jessie, så himla härligt att se henne igen, har verkligen saknat henne sen jag flyttade och inte längre kan dra över var och var annan sekund. Men i onsdags så återförenades vi i alla fall efter en månad (SÅ LÅNG TID) ifrån varandra. Vi åt en lyxig måltid på donken..(mest för att ingen av oss ville spendera massa pengar) och catchade up om livet. Nästa helg åker jag med henne och två till av tjejerna från Annecy på roadtrip till Italien! Sitter och planerar inför det nu! 
 
Igår var det gym på förmiddagen, gick på bodypump (sjukt bra pass faktiskt!) där en tant var instruktör. Hon måste varit minst 60 år och i TOPPFORM, herregud vad mesig och svag jag kände mig när hon hade minst dubbel vikt av det jag hade på allt, och jag ska föreställa vältränad? 
Efter lunch var det franskakurs, det spöregnade så vi spenderade kursen inne med övningar och prat, självklart bjöd våran lärare på choklad, som han alltid gör. 
På kvällen blev det ännu ett gympass, köttade hårt alltså! Jag har träningsvärk idag. 
 
Idag åkte jag med Paloma och Erica till stranden där vi satt och pratade och tittade på ett gäng barn som skulle segla optimist. Även en fika blev det innan jag drog hem och däckade i trädgården med bikini. Vaknade som tur var efter inte allt för lång tid och tror att jag undvek att bränna mig. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback