Springa bör man, sedan...gör man chokladbollar

Dagen har spenderats fullt ut med Nina. Sprang en vända då hon var på gymnastiken. Sista gången med mina gamla älsklingar på fötterna, nästa springtur blir med de nya! 
Nöjd med runda på 45 min, 8-9km (lite oklart exakt hur långt) med en nästan konstant puls på 150 bpm. 
 
 
Under eftermiddagen hade Nina en vän här och vi satt alla tre och målade tavlor, båda tjejerna tittade och suckade avundsjukt när de tittade på min (som jag spenderade mer än dubbelt så  lång tid som dem på att göra, tålamod lönar sig!) innan de bestämde sig för att hoppa studsmatta och skada sig båda två så min snälla vårdande sida fick komma fram och säga att nej, ni kommer inte dö. 
 
 
Nu på kvällen har jag och Nina lagt pussel, dansat "Just Dance" och bakat CHOKLADBOLLAR. Egentligen borde man inte säga baka, man har ju inte in dem i ugnen eller någonting, blanda chokladbollar eller gegga ihop chokladbollar skulle vara mer passande. Fantastiskt gott, hade glömt hur enkelt och gott det är, farligt snacks detdär. Vi åt faktiskt toast och drack lite te innan vi gjorde chokladbollarna så inte helt supersockerspeedad Nina blev det, bara lite. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback