Tillbaka in i vardagen

Efter att barnen har haft lov i två veckor (var tog den tiden vägen?!) är de nu tillbaka i skolan och vardagen tar form igen. Igår kväll var jag ute med Erica och sprang, jag har bättre kondis, känns bra, även om det inte är en tävling. Påtal om kondis har jag och pappa anmält oss till Tjurruset i höst, dags att börja träna inför det! Idag lyckades jag äntligen klippa hela gräsmattan, efter att gräsklipparen varit inne på lagning 3 gånger. Det tog hela förmiddagen, men helt ärligt så var det fett roligt. Kanske ska starta ett gräsklipparföretag när jag kommer hem, med endast mig som arbetskraft, åker hem till folk och klipper deras gräsmattor.

I eftermiddags hade jag första franskakursen på cirkus en månad, vi jobbade vokabulär och gramatik, vilket var ganska kul om jag får säga det själv!

Nu ska jag iväg och gymma innan det är dags för Indian Night med indisk hämtmat. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback